Tag Archives: Paradigmalar

iletişim

Etkili İletişim Becerileri

Eğitimin Amacı

Çalışanların toplumda daha aktif rol alabilmesi, iletişim kurduğu herkes ile etkin iletişim kurma yolunda başarı ve beceri kazanmasını hedefler.
iletişim

Kimler Katılmalı:

Her seviye şirket çalışanları bu eğitime katılabilir.

Konu Başlıkları

  •  İletişim ve önemi
  •  İletişim Türleri
  •  Algılar
  •  Paradigmalar
  •  Etkili İletişimin Aşamaları
  •  İletişimde Beden Dilinin Önemi-Yaratıcı drama ile vurgulanacak.
  •  İletişimde İç Dünyamız-Dış Dünyamız
  •  Etkin Konuşma
  •  İletişimde Aktif Dinleme
  •  Yanlış Dinleme Biçimleri
  •  Etkin Dinleme
  •  İletişim Matrisi
  •  Korku Kültürü ve Değerler Kültürü
  •  İletişimin Önündeki Engeller
  •  İletişimi Planlamak
  •  İletişim Tarzları
  •  Ben Dili, Sen Dili, Sandviç Tekniği
  •  Kendini Etkili Biçimde Ortaya Koyma Becerileri
  •  Üç tür ilişki kurma biçimi
  •  Karşıt Davranışa Kayma
  •  İlişki kurma biçimimizin sağladığı yararlar ve bu davranışı seçmenin bedelleri
  •  Kendimizi Etkili Biçimde Ortaya Koymaya Neden Gerek Var?
  •  Kendini Etkili Biçimde Ortaya Koyma Teknikler
  •  Kendini Ortaya Koyarak Davranmak İçin Temel Stratejiler
  •  Kendini Ortaya Koyma İle İlgili İpuçları

Eğitim yaratıcı drama ve buz kırıcılarla zenginleştirilmiştir. Eğitimin sonunda katılımcılardan oluşan gruplara eğitimde öğrendikleri resim çalışması ile pekiştirilecektir.

SÜRE: 2 Gün